Problem z Octavią 1.8 T. Prosze o pomoc forumowiczów!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • remus_89
    Classic
    • 2019
    • 0

    Problem z Octavią 1.8 T. Prosze o pomoc forumowiczów!

    FRESH, mam je już spory czas i jeszcze nic nie odpadło
  • remus_89
    Classic
    • 2015
    • 2

    #2
    Problem z Octavią 1.8 T. Prosze o pomoc forumowiczów!

    Witam,
    od miesiąca jestem posiadaczem octavii 1.8 T L&K. Niestety pojawił się problem, z którym nie mogę sie uporać. Chodzi mianowicie o to ze auto pewnego razu zaczęło chodzić na 3 cylindry... Odkryłem że nie pracuje drugi cylinder i dla próby wymieniłem w nim świece po złożeniu auto chodziło prawidłowo przez 4 dni. I nagle problem pojawił sie ponownie wiec kupiłem świece NGK PFR6Q wymieniłem i dale to samo:/ cewki zamieniałem miejscami i wyszło na to, że to tez nie cewki. Przeczyściłem wtyczki na przepływomierzu, module zapłonowym, przepustnicy... Niestety brak efektów. Cały czas pali na 3 cylindry. Ostatnio wykręciłem ponownie te nowe świece na których możne zrobiłem 10-15 km i 3 z nich byly delikatnie czarne przy elektrodzie natomiast jedna jak nowa, tak jakby wtrysk nie podawał paliwa. Poniżej wklejam bledy, które wyskoczyly po podpieciu pod kompa. Prosze o pomoc.

    18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
    P1602 - 35-10 - - - Intermittent

    16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
    P0116 - 35-10 - - - Intermittent

    16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
    P0102 - 35-00 - - Intermittent

    [ Dodano: Pią 13 Lut, 15 16:56 ]
    Nikt nie ma pomysłów?

    Komentarz

    • ksio-aum
      Classic
      • 2014
      • 25

      #3
      Witaj, jesli blad dotyczy ciagle tego samego cylindra to mozliwe, ze wiazka elektryczna 2 cewki jest gdzies uszkodzona - warto to sprawdzic u elektryka. Radzilbym tez zmierzyc kompresje na wszystkich cylidrach. W dowolnym zakladzie mechanicznym powinni miec urzadzonko do pomiaru cisnienia - i to lepiej sprawdz jak najszybciej zeby wykluczyc ta usterke.
      Daj znac co sie dzieje. Pozdrawiam.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Tylko te bledy nie maja nic wspolnego z cewkami.

        1) za niskie napiecie, pewnie podczas odpalania
        2) czujnik temperatury silnika, sprawdzic wskazania na zimnym i cieplym
        3) przeplywomierz, za niskie wskazania.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Tylko te bledy nie maja nic wspolnego z cewkami.

          1) za niskie napiecie, pewnie podczas odpalania
          2) czujnik temperatury silnika, sprawdzic wskazania na zimnym i cieplym
          3) przeplywomierz, za niskie wskazania.
          +1
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          Pracuję...